You appear to be visiting from UNITED STATES. Please visit our US website for our USD prices and US terms and conditions.

Hero Image

Beschikbaarheid controleren

Privacy

Onze inzet voor gegevensbescherming

 

Mariner International Travel (UK) Limited, handelend onder de naam The Moorings, maakt deel uit van de Travelopia groep van bedrijven (https://www.travelopia.com). Bij The Moorings begrijpen we de zorgen over hoe gegevens bewaard, verzonden en gebruikt kunnen worden door bedrijven. Wij doen er alles aan om ons aan alle wet- en regelgeving te houden inzake gegevensbescherming en we willen dat u vertrouwen hebt in de maatregelen die we nemen om uw rechten op gegevensbescherming te handhaven.

 

Dit Privacybeleid legt uit hoe wij, The Moorings, uw persoonsgegevens verzamelen en gebruiken. Hierin leggen we uit wat voor soorten informatie we verzamelen, hoe we het verzamelen, waar we het voor gebruiken en met wie we uw persoonlijke informatie mogen delen. We laten u ook weten welke rechten u hebt ten opzichte van uw informatie.

 

De weg vinden in dit document

 

Een privacybeleid hoeft niet verwarrend te zijn en we vinden ook dat u niet door veel ingewikkelde alinea’s heen zou moeten hoeven te lezen om te kunnen begrijpen hoe we met uw gegevens omgaan. Daarom hebben we ons ‘Privacybeleid: beknopte gids’ geschreven.

 

We denken dat dit document de belangrijkste punten benadrukt waar u zich bewust van moet zijn.

Wanneer u echter meer informatie over een specifiek onderwerp wilt, kunt u op de onderstaande links klikken om naar het relevante gedeelte te gaan.

 

 

Links naar specifieke onderwerpen

 

          Privacybeleid: beknopte gids 

·         Welke informatie zouden we over u verzamelen?

·         Hoe verzamelen we uw gegevens en waarom?

·         Waar gebruiken we uw informatie voor?

·         Hoe zit het met onze marketingpraktijken? 

·         Wanneer delen we uw persoonsgegevens? 

·         Wanneer verzenden we uw data buiten de Europese Economische Ruimte (EER)?

 

 

 

 

·         Uw persoonsgegevensrechten

·         Veiligheid van gegevens

·         Hoe lang bewaren we uw gegevens?

·         Contact met ons opnemen

·         Andere informatie over privacy

·         Cookies 

 


Welke informatie zouden we over u verzamelen?

 

We doen ons best om de informatie die we over u verzamelen tot een minimum te beperken.

 

De informatie dat we verzamelen is afhankelijk van uw transactie met The Moorings. Als u bijvoorbeeld een vakantie of een excursie met ons boekt dan zullen we meer informatie van u vragen dan als u slechts een brochure aanvraagt of op onze website aan het browsen bent. De verschillende soorten persoonsgegevens die we kunnen verzamelen, gebruiken, bewaren en verzenden zijn als volgt samengevat.

 

Gegevens over u: Uw voor- en achternaam, burgerlijke staat, titel, geslacht, e-mailadres, telefoonnummer, geboortedatum, gegevens over het loyaliteitslidmaatschap, uw redenen om te reizen, maaltijd en andere reisvoorkeuren of dieetvereisten.

 

Betalingsgegevens: Uw bank en betaalkaart gegevens wanneer u met ons een boeking maakt. Gegevens over betalingen aan en van u en andere gegevens van producten en diensten die u van ons hebt gekocht.

 

Identiteitsdocumenten: Dit is van toepassing als u op een route reist waar passagiersinformatie voorafgaande wordt vereist, bijvoorbeeld: uw paspoort- of ID-kaartgegevens, inclusief uw paspoortnummer, het land waar uw paspoort werd afgegeven en tot wanneer uw paspoort geldig is. 

 

Gegevens over uw boeking met ons: Gegevens zoals de luchthaven van vertrek en de luchthaven van bestemming, uw boekingsgegevens (inclusief voor medepassagiers op de boeking), doorreisgegevens indien van toepassing, gegevens over ervaringen of excursies geboekt via ons, bagage vereisten, upgrade informatie, loungebezoeken, stoelvoorkeuren, maaltijdvoorkeuren of -vereisten, gegevens van eventuele speciale assistentie die wordt vereist en andere relevante informatie, zodat we u de beste reiservaring kunnen bieden.

 

Gegevens van uw interacties met ons: Informatie over interacties of gesprekken met ons en onze medewerkers, inclusief wanneer u vragen, opmerkingen, klachten of feedback aan ons stuurt. Dit zou ook zowel een gebruikersnaam en wachtwoord kunnen zijn, als uw interesses, marketingvoorkeuren en antwoorden op enquêtes. 

 

Uw gebruik van onze systemen en diensten: Dit omvat het gebruik van onze website, app, winkels, callcenters en/of sociale media-pagina’s, IP-adressen en informatie die u op sociale media kunt plaatsen.

 

Sollicitaties: Als u bij ons solliciteert: uw CV, werkgeschiedenis, onderwijsgegevens en de functie waarvoor u solliciteert.

 

Speciale gegevens: In bepaalde omstandigheden moeten we informatie mogelijk van u verzamelen die als gevoelig wordt beschouwd. Zoals bijvoorbeeld:

 

·         Gegevens over uw gezondheid. Als we weten wat uw voedingsbehoeften en medische aandoeningen zijn, kunnen we ervoor zorgen dat de reis voor u geschikt is en dat aanpassingen desnoods worden aangebracht.

 

·         Gegevens over uw godsdienst. Bijvoorbeeld als u uw voorkeur aangeeft voor een bepaald soort maaltijd uit religieuze overweging, zoals kosher of halal.

 

Ons doel is om het verzamelen van gevoelige persoonsgegevens tot het minimale benodigde te beperken. Tenzij we een specifieke wettelijke reden hebben om deze informatie te gebruiken, zullen we altijd om uw toestemming vragen voordat we zulke gegevens verzamelen.

 

 

Als u geen persoonlijke gegevens verstrekt

Wanneer we persoonsgegevens volgens de wet moeten verzamelen, of op basis van een overeenkomst die we met u hebben, en u de vereiste gegevens niet verstrekt wanneer u erom wordt gevraagd, zijn we mogelijk niet in staat de overeenkomst die we hebben of proberen met u aan te gaan, uit te voeren (zoals bijvoorbeeld het leveren van goederen of diensten). In dit geval, moeten we mogelijk een product of dienst annuleren die u bij ons hebt, maar we zullen u op de hoogte stellen op het moment dat dit het geval is.

 

Hoe verzamelen wij uw gegevens en waarom? 

 

Afhankelijk van uw transacties met ons, kunnen we op de volgende manieren informatie verzamelen.

 

Directe transacties: U kunt ons uw identiteits-, contact- en financiële gegevens verstrekken door formulieren in te vullen of per post, telefoon, e-mail of anderszins met ons te corresponderen. Dit omvat persoonsgegevens die u verstrekt wanneer u:

 

·         een vakantie of andere dienst zoekt of boekt (zoals een vlucht, cruise, toegang tot de hotellounge, vervoer of speciale assistentie) via een van onze websites, alle apps die we gebruiken, winkels of ons callcenter;

·         boekingsinformatie invult op het online formulier op ons website maar de boeking niet afmaakt;

·         een brochure aanvraagt, of zich aanmeldt om e-mailupdates te ontvangen;

·         meedoet aan een van onze competities, promoties (bijvoorbeeld via sociale media, e-mail of onze website) enquêtes of met een marktonderzoek;

·         een account aanmaakt op onze website en vult informatie in op het online formulier;

·         informatie aan ons verstrekt over een ongeval, ziekte of incident dat heeft plaatsgevonden, of andere gerelateerde feedback;

·         naar een baan bij ons solliciteert via e-mail of via de website;

·         contact met ons opneemt via onze callcenters, perskantoor, sociale media, post, e-mail of instant Messenger; onze interacties met u kunnen worden vastgelegd en gemonitord met het oog op het verbeteren van onze klantenservice, kwaliteitsborging, training, beveiliging en algemene zakelijke doeleinden; of

·         deelneemt aan een van onze evenementen.

 

Geautomatiseerde technologieën of transacties

 

Als je interactie hebt met onze website, is het mogelijk dat we technische gegevens over je apparatuur, browse-acties en –patronen automatisch verzamelen. We verzamelen deze persoonlijke gegevens door cookies, serverlogs en andere vergelijkbare technologieën te gebruiken. Raadpleeg ons Cookiebeleid voor meer informatie.

 

Derden of publiek beschikbare bronnen

 

We kunnen persoonlijke gegevens over u ontvangen van verschillende externe partijen, zoals:

 

·         luchtvaartmaatschappijen, hotelaanbieders of andere partijen waarmee wij samenwerken, als u een klacht bij hen indient;

·         leveranciers van gegevensanalyse.

 

 

Waar gebruiken we uw informatie voor?

 

Volgens de wetten op gegevensbescherming mogen we persoonlijke informatie alleen gebruiken als we een goede reden hebben om dit te doen, zoals:

 

·         om een contract te vervullen die we met u hebben afgesloten, of

·         wanneer het onze wettelijke plicht is, of

·         wanneer het in ons rechtmatig belang (of die van een derde partij) is en uw interesses en fundamentele rechten niet prevaleren boven degenen die geïnteresseerd zijn, of

·         wanneer u ermee instemt.

 

We vertrouwen niet op toestemming als rechtsgrondslag voor het verwerken van uw persoonlijke gegevens anders dan in verband met het verzenden van onze eigen of externe marketingcommunicatie naar u via e-mail of sms. U hebt het recht om uw toestemming voor marketing op elk gewenst moment in te trekken door contact met ons op te nemen.

 

We geven hieronder een beschrijving van alle manieren waarop we van plan zijn om uw persoonlijke gegevens te gebruiken en op welke rechtsgronden wij vertrouwen om het te mogen doen. Het kan zijn dat we uw persoonlijke gegevens op basis van meer dan een rechtsgrond kunnen verwerken, afhankelijk van de specifieke doel waarvoor we uw gegevens gebruiken.

 

·         Om uw boeking met ons te beheren. We zullen uw gegevens gebruiken om uw reis- of evenementdiensten aan te bieden die u aanvraagt of aanschaft. Dit houdt in het boeken van uw vluchten, accommodaties/jachtcharter, het organiseren van rondleidingen, vervoer en autohuur en het verstrekken van uw tickets (op basis van het uitvoeren van ons contract met u) en het bieden van alle speciale assistentie die u nodig hebt (waar u ons uw toestemming ervoor geeft).

·         Om contact met u op te nemen over uw boekingen en ondersteunende diensten. We zullen uw contactgegevens gebruiken om mededelingen naar u te sturen die betrekking hebben tot uw boeking of diensten die u hebt aangevraagd. De soorten informatie omvatten doorgaans: e-mails om vragen te beantwoorden, om kaartjes te verstrekken, om u op de hoogte te brengen van aanpassingen in reisprogramma’s of in respons tot klachten die u zou kunnen hebben. We doen deze dingen om ons overeenkomst met u te vervullen en op grond van onze legitieme zakelijke belangen om u van klantenservice te voorzien.

·         Om hulp te bieden bij online boekingen. We kunnen informatie verzamelen wanneer u deze op formulieren invult op onze websites maar uw boeking niet voltooit. We doen dit om hulp te bieden in het geval u problemen ondervindt bij het gebruik van onze websites.

·         Om u deel te laten nemen in een prijstrekking of competitie of om een enquête in te vullen. We doen dit om onze overeenkomst met u uit te voeren of voor onze legitieme activiteiten waarin we bestuderen hoe klanten onze diensten gebruiken met het oog op het ontwikkelen van deze diensten en het laten groeien van onze zaken.

·         Om marketingberichten naar u toe te sturen. We zullen uw gegevens gebruiken om contact met u op te nemen om u op te hoogte te houden van de laatste nieuws, aanbiedingen, evenementen, uitverkoop, brochures, promoties en competities waarvan we denken dat ze interessant of relevant voor u zijn. Dit doen we alleen wanneer we uw toestemming hebben om dit te doen of op grond van ons legitieme belang om u van klantenservice te voorzien. Zie het Marketing gedeelte hieronder voor meer informatie.

·         Om uw klantervaring te personaliseren en onze service te verbeteren. We gebruiken uw gegevens om u een meer persoonlijke service aan te bieden. Dit kan het personaliseren zijn van de berichten die we naar u toesturen gebaseerd op voorkeuren: we sturen alleen maar reclame waarvan we denken dat u het leuk zal vinden en/of dat het uw vakantie-ervaring verbetert (op basis van onze legitieme belangen om u met de juiste soorten van producten en diensten te presenteren). We kunnen ook gesprekken opnemen en/of controleren om onze klantenservice te verbeteren.

·         Om veiligheid vast te stellen en om onze zakelijke belangen te beschermen. In bepaalde omstandigheden gebruiken we uw gegevens om de veiligheid van onze diensten, gebouwen en mensen te waarborgen, inclusief het beschermen tegen, onderzoeken en ontmoedigen van fraude, ongeoorloofde of illegale activiteiten en het uitvoeren van systeemtests, onderhoud en ontwikkeling (op basis van onze legitieme belangen om een veilige en wettige onderneming te exploiteren of waar we een wettelijke verplichting hebben om dit te doen).

·         Om uw sollicitaties te verwerken. We zullen uw gegevens gebruiken bij het verwerken van sollicitaties die u bij ons indient, hetzij rechtstreeks, hetzij via een agent of een recruiter (speculatief of als reactie op een advertentie) (op basis van onze legitieme belang om nieuwe personeelsleden of aannemers te recruiten).

·         Om onze websites en app te optimaliseren. Als u onze websites of apps gebruikt, zullen we uw gegevens gebruiken om ervoor te zorgen dat de inhoud van onze websites op een effectieve manier voor u en uw apparaat worden gepresenteerd; om u toegang te bieden tot onze website en app op een doeltreffende, gemakkelijke en optimale manier, en om u relevante inhoud aan te bieden door gebruik van website analyse en onderzoek; in bepaalde omstandigheden combineren we dat met andere gegevens die we over u hebben (op basis van onze legitieme belangen om onze website gebruikers een doeltreffende en gemakkelijke website aan te bieden).

·         Om data-analyse te gebruiken om onze website, producten/diensten, marketing, klantenrelaties en ervaringen te verbeteren. Dit is noodzakelijk om onze legitieme belangen (om de soorten klanten voor onze producten en diensten te definiëren, om onze website actueel en relevant te houden, om onze onderneming te ontwikkelen en om onze marketingstrategie te ondersteunen).

·         Om onderzoek te doen. We gebruiken uw gegevens om geaggregeerd en geanonimiseerd onderzoek uit te voeren over algemene betrokkenheid bij onze diensten en systemen, of als u ervoor kiest om deel te nemen aan klantenonderzoeken, consumentengroepen en onderzoek (op basis van onze legitieme belangen om onze producten, diensten en klantenservice te verbeteren).

·         Om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen. In bepaalde omstandigheden, zullen wij uw gegevens moeten gebruiken om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, bijvoorbeeld om te voldoen aan gerechtelijke bevelen of dwangbevelen (op basis van onze legitieme belangen om aan een wettelijke verplichting te voldoen).

 

 

Hoe zit het met onze marketingpraktijken?

 

Wanneer we contact met u opnemen

 

Een van de andere redenen waarom we uw gegevens soms verzamelen is om een beeld te vormen van wat we denken dat u wilt of nodig hebt, of wat u misschien interessant vindt. Met deze informatie bepalen we welke producten, diensten en aanbiedingen relevant voor u kunnen zijn en in welke marketing u mogelijk geïnteresseerd bent.

 

We houden u op de hoogte van onze nieuwste aanbiedingen, partnerschappen, uitverkoop, promoties, wedstrijden (of die van onze partners zoals andere leden van de Travelopia-groep) waarvan wij denken dat ze interessant/relevant voor u zijn.

 

We nemen alleen op deze manier contact met u op als:

 

·         u hebt aangemeld om marketingcommunicatie van ons of een van de andere Travelopia-bedrijven te ontvangen en u hebt ons later niet verteld dat u niet van ons wilt horen; of

·         u hebt een boeking bij ons gemaakt en u hebt ons niet verteld dat u niet van ons wilt horen.

 

En als ik geen marketing wil ontvangen?

 

We willen onze marketing nooit aan iemand sturen die geen interesse heeft om het materiaal te ontvangen. Als u besloten hebt dat u niet meer van ons wenst te horen, kunt u afmelden van onze marketing door het vakje aan te vinken in het ‘afmelden’ link in al onze e-mails, of door contact met ons op te nemen.

 

Derden en marketing

 

We geven uw gegevens niet aan derden door voor marketing doeleinden tenzij u ermee instemt dat we dit doen. We zullen uw specifieke toestemming vragen voordat we uw persoonsgegevens met een onderneming buiten de Travelopia groep deelt voor marketing doeleinden.

Soms kunnen we gebruikmaken van externe serviceproviders om een bericht namens ons naar u toe te sturen. We gebruiken derden, Apex en Hubspot, om onze brochures en maandelijkse nieuwsbrieven respectievelijk aan te leveren. Deze firma’s hebben echter geen bevoegdheid om marketing voor hun eigen doeleinden naar u toe te sturen.

 

Het marketing materiaal die we naar u toesturen kan van tijd tot tijd informatie omvatten over geselecteerde zakenpartners waarvan hun aangeboden diensten nauw verbonden zijn aan ons eigen product.

 

 

Wanneer delen we uw persoonsgegevens?

 

Om u van diensten te kunnen voorzien, op de wettige voorwaarden hierboven omschreven, kunnen we uw persoonsgegevens met derden delen zoals:

 

·         Externe leveranciers waar we mee samenwerken om uw boeking en onze andere diensten aan u te leveren. We kunnen uw gegevens met derden delen zoals reis- en boekingsagenten, luchtvaartmaatschappijen, hotels, touroperators, vervoersbedrijven, leveranciers van excursies, luchthavenautoriteiten, verzekeringsmaatschappijen, autoverhuurbedrijven, afhandelingsagentschappen en cruise bedrijven.

·         Andere leveranciers waar we mee werken in verband met onze zaken. We kunnen uw gegevens met externe leveranciers delen die we gebruiken om diensten te leveren in verband met activiteiten die we aan u bieden. Deze kunnen omvatten: marketingbureaus en/of bedrijven die onze marketing campagnes uitvoeren, IT-ontwikkelaars, dienstverleners en hostingproviders, derden die promoties en wedstrijden beheren, externe softwarebedrijven, afhandelingsagenten, leveranciers van website-gegevensanalyse, medische dienstverleners en creditcard-doorlichtingsbedrijven.

·         Luchthavens, immigratie-/grenscontrole en/of andere overheidsinstanties. Soms moeten we ‘Advance Passenger Information’ (passagiersgegevens vooraf) over u verstrekken aan grens- of immigratieautoriteiten van het land van uw reisbestemming. Dit is meestal de basisinformatie in uw paspoort, maar de wetgeving van bepaalde landen kan aanvullende informatie vereisen. We zullen deze informatie verstrekken wanneer we hiertoe verplicht zijn.

·         Derden/andere Travelopia-bedrijven voor marketing. We delen uw gegevens met derden voor wie u toestemming aan ons geeft om uw gegevens voor marketing doeleinden te delen. 

·         Kredietreferenties en bureaus voor fraudepreventie.

·         Rechtbanken of adviseurs. Mogelijk moeten we uw gegevens met andere derden delen (zoals juridische instanties, accountants of andere adviseurs, regelgevende instanties, rechtbanken en overheidsinstanties) om ons in staat te stellen onze wettelijke rechten te handhaven, of om de rechten, eigendom of veiligheid van ons personeel te beschermen, of wanneer een dergelijke bekendmaking wettelijk toegestaan of vereist is. 

·         Derden aan wie we kunnen kiezen om delen van ons bedrijf of onze activa te verkopen, over te dragen, of samen te voegen. Als alternatief kunnen we andere bedrijven proberen te verwerven of met hen fuseren. Als er een verandering aan ons bedrijf plaatsvindt, dan kunnen de nieuwe eigenaren uw persoonsgegevens op dezelfde manier gebruiken als in deze privacyverklaring staat vermeld. 

 

We eisen van alle derden dat ze de veiligheid van uw persoonlijke gegevens respecteren en deze in overeenstemming met de wet behandelen. We staan niet toe dat onze externe dienstleveranciers uw persoonlijke gegevens voor hun eigen doeleinden gebruiken en we staan hun alleen toe uw persoonlijke gegevens te verwerken voor specifieke doeleinden en in overeenstemming met onze instructies.

 

Wanneer verzenden we uw gegevens buiten de EER?

 

We zullen uw gegevens buiten de Europese Economische Ruimte (EER) verzenden alleen om:

·         uw instructies te volgen;

·         te voldoen aan een wettelijke plicht;

·         om met leveranciers en derden samen te werken die we bij het leveren van onze diensten gebruiken.

 

Enkele derden waar we mee samenwerken zijn buiten de EER gevestigd, zodat hun verwerking van uw persoonlijke gegevens een overdracht van gegevens naar buiten de EER met zich meebrengt. Als we gegevens overdragen aan partijen buiten de EER, zullen we ervoor zorgen dat deze gegevens een vergelijkbare mate van bescherming krijgen.

 

Uw persoonsgegevensrechten

 

Wat zijn uw rechten?

 

We willen dat u zich gerustgesteld voelt dat u controle hebt over uw persoonlijke gegevens. Met dit in gedachten leggen we hieronder uw rechten uit met betrekking tot uw persoonlijke gegevens die we bewaren.

 

·         Het recht om geïnformeerd te worden over hoe wij uw persoonlijke gegevens zullen gebruiken. Dit is in dit Privacybeleid uiteengezet en we doen ons best om u zoveel mogelijk informatie te verstrekken op het moment dat u uw gegevens aan ons doorgeeft.

·         Het recht om ons te vragen om de informatie die volgens u onjuist is te corrigeren.

·         Het recht om ons te vragen om uw informatie niet voor marketingdoeleinden te gebruiken.

·         Het recht om een kopie te ontvangen van uw persoonlijke gegevens die we bewaren of om ons te vragen deze aan een andere serviceprovider over te dragen.

·         In bepaalde omstandigheden, het recht om ons te vragen om te stoppen met het gebruiken van uw gegevens.

·         In bepaalde omstandigheden, het recht om ons te vragen om de verwerking van uw gegevens te beperken of ermee te stoppen of om ze uit onze bestanden te verwijderen.

·         Het recht om de toestemming die u ons hebt verleend om uw persoonlijke gegevens te gebruiken in te trekken.

 

Hoe kunt u uw rechten uitoefenen?

 

U kunt deze rechten uitoefenen door contact met ons op te nemen, of door de relevante vakjes aan te vinken op formulieren waarmee we uw gegevens verzamelen en ons daardoor te laten weten dat u niet aan marketing wilt deelnemen.

U kunt zich ook afmelden van marketing-mailinglijsten waar uw gegevens op staan door onderaan onze e-mails op de ‘Afmelden’ link te klikken.

We zullen aan uw verzoeken voldoen, tenzij we een wettige reden hebben om dit niet te doen. Mogelijk moet u aanvullende gegevens verstrekken om uw identiteit te bevestigen zodat uw verzoek verwerkt kan worden.

 

Veiligheid van gegevens

 

We hebben passende veiligheidsmaatregelen genomen om te voorkomen dat uw persoonlijke gegevens per ongeluk verloren gaan, gebruikt of ingezien worden op een niet toegestane manier, of worden veranderd of bekendgemaakt. Bovendien beperken we de toegang tot uw persoonlijke gegevens tot die werknemers, agenten, opdrachtnemers en overige derden die een zakelijke behoefte hebben aan deze informatie. Zij zullen uw persoonlijke gegevens uitsluitend op instructie van ons verwerken en zijn onderworpen aan een geheimhoudingsplicht.

We hebben procedures ingesteld voor het omgaan met vermoede inbreuken op persoonlijke gegevens en zullen u en elke toepasselijke regelgevende instantie op de hoogte stellen van een schending als dit wettelijk verplicht is.

 

 

Hoe lang bewaren we uw gegevens?

 

We bewaren uw persoonlijke gegevens alleen zolang als nodig is om aan het doel waarvoor we ze hebben verzameld, te voldoen, ook met het oog op het voldoen aan wettelijke vereisten voor boekhouding- en rapportage.

We hanteren een beleid voor gegevensbewaring en zoeken naar manieren om de hoeveelheid gegevens die we hebben en de tijdsduur dat we deze gegevens bewaren te verminderen.

Volgens de wet moeten we basisgegevens van boekingen en over onze klanten gedurende zes jaar bijhouden voor juridische claims en belastingdoeleinden.

 

In bepaalde omstandigheden kunnen we uw persoonlijke gegevens anoniem maken (zodat deze niet langer aan u kunnen worden gekoppeld) voor onderzoeks- of statistische doeleinden, in welk geval we deze informatie onbeperkt kunnen gebruiken zonder verdere kennisgeving aan u.

 

 

Hoe u contact met ons op kunt nemen

 

We hebben een ‘Data Protection Officer’ (DPO) aangesteld die verantwoordelijk is voor het toezicht op vragen met betrekking tot deze Privacybeleid. Hebt u vragen hierover, inclusief verzoeken om uw wettelijke rechten uit te oefenen, neemt u dan contact op met de DPO via onderstaand adres.

 

Data Protection Officer

Mariner International Travel (UK) Limited

DST House, St Marks Hill, Surbiton, Surrey, KT6 4BH

 

Als u zich zorgen maakt, neem in de eerste instantie contact met ons op. Als wij niet in staat zijn uw vragen naar tevredenheid te beantwoorden, hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de Information Commisioner’s Office (ICO), de Britse toezichthoudende autoriteit voor gegevensbeschermingskwesties (www.ico.org.uk) of de relevante autoriteit voor gegevensbescherming waar u woont.

 

 

Andere informatie over privacy

 

Wijziging van doelstelling

 

We zullen uw persoonlijke gegevens alleen gebruiken voor de doeleinden waarvoor we deze hebben verzameld, tenzij we redelijkerwijs vinden dat we deze om een andere reden moeten gebruiken en dat de reden verenigbaar is met het oorspronkelijke doel.

 

Als we uw persoonlijke gegevens voor een niet-gerelateerd doel moeten gebruiken, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en zullen we de juridische basis toelichten die ons daartoe in staat stelt.

 

Houd er rekening mee dat we uw persoonlijke gegevens kunnen verwerken zonder uw medeweten of toestemming, in overeenstemming met de bovenstaande regels, waar dit wettelijk vereist of toegestaan is.

 

Website links naar derden

 

Deze website kan links omvatten naar websites, plug-ins en applicaties van derden. Door op deze links te klikken of door verbindingen te activeren kunt u derden toelaten om gegevens over u te verzamelen of delen. Wij hebben geen controle over deze websites van derden en we zijn niet verantwoordelijk voor hun privacy-verklaringen. Wanneer u onze website verlaat raden we u aan om de privacyverklaring te lezen van elke website die u bezoekt.

 

 

Wijzigingen in dit privacybeleid en uw plicht om ons op de hoogte te brengen van wijzigingen

 

We zorgen ervoor dat ons Privacybeleid actueel blijft. Deze versie is voor het laatst op 10 mei 2018 bijgewerkt.

Het is belangrijk dat de persoonlijke gegevens die we over u hebben correct en actueel zijn. Houd ons op de hoogte als uw persoonlijke gegevens veranderen gedurende uw relatie met ons.

 

Cookies

 

U kunt uw browser instellen om alle of sommige browsercookies te weigeren, of om u te waarschuwen wanneer websites cookies plaatsen of openen. Als u cookies uitschakelt of weigert, houd er dan rekening mee dat sommige delen van deze website ontoegankelijk kunnen worden of niet goed kunnen functioneren. Meer informatie over de cookies die we gebruiken vindt u in ons Cookiebeleid.

 

 


The Moorings Nieuwsbrief

Ontvang het allerlaatste nieuws en speciale aanbiedingen voor zeilvakanties direct in uw inbox

Nu aanmelden


Online brochure

Wilt u graag meteen onze nieuwe brochure inzien? Bekijk deze dan hier online!

Online Brochure bekijken


Speciale aanbiedingen

Bekijk onze laatste aanbiedingen & kortingen

Bekijk Speciale aanbiedingen

 


Brochure

Onze 2017 brochure is er!
The Moorings 2017 Brochure
Brochure aanvragen
Brochure online bekijken

 
Speciale aanbiedingen
Brochures

Vraag uw Moorings brochure nu aan!

Nieuwsbrief

Meld u nu aan voor nieuws en speciale aanbiedingen!